Stel hier uw vraag:

Garantie

Shopping4 Administrators posted this on 11 aug. 2016

Shopping4 behandelt uw bestelling met de grootste zorg. Voor de producten die wij leveren hanteren wij hoge kwaliteitsnormen. Mocht er desondanks iets niet in orde zijn met uw bestelling, dan verzoeken wij u dit zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling aan ons te melden. Dit kan via e-mail op info@shopping4.be of telefonisch op +32 9 395 98 40. Uw factuur geldt hierbij als garantiebewijs.


Wanneer het vastgestelde gebrek een gevolg is van een fout van Shopping4, dan zullen wij het product kosteloos vervangen of het aankoopbedrag inclusief (eventuele) verzendkosten volledig vergoeden.

 

Indien het product dat u heeft ontvangen een ander product is dan hetgeen u veronderstelde besteld te hebben, en deze vergissing is niet aan Shopping4 te wijten, dan gelden de voorwaarden en procedures van een retourzending binnen de zichttermijn.